Добрий день, шановний покупець!
Бажаємо Вам нових ідей та меж чудового та неперевершеного миловаріння!
ОПЛАТА:
1. Безготівковий розрахунок.
Після оформлення замовлення та реєстрації з Вами зв'язуються для можливих уточнень, після чого обговорюють можливий спосіб оплати. Мінімальна сума замовлення становить 200грн.
Сплатити його можна як через термінали, так і за допомогою електронного платежу.
!!! Якщо Ви здійснюєте оплату погодженого замовлення після 19,00 або вона приходить після зазначеного часу через технічні затримки проходження грошових коштів у банку - така оплата вважається прийнятою наступним банківським днем.
!!! Якщо Ви здійснюєте оплату погодженого замовлення у вихідний день, оплата зараховується в перший робочий день - понеділок.
2. Післяплатою не працюємо всі 10 років існування магазину.
!!! ВАЖЛИВО
А. Всі замовлення та дозамовлення приймаються виключно через сайт, а не по телефону. У разі дозамовлення його комплектація та відправка відсуваються на один додатковий день.
Б. При оплаті у графі "Платник" вказувати своє ПІБ, а у призначенні платежу - "За товар" і нічого зайвого чи іншого. Після оплати обов'язково повідомити.
В. Ваше узгоджене з менеджером замовлення та ціни в ньому дійсні 3 дні.
Г. Політика порядності - якщо з яких-небудь причин оформлене замовлення Вам вже не потрібне зателефонуйте та повідомте про це. Після закінчення терміну дії погодженого рахунку замовлення скасовуємо ми.
!!! Насамперед надалі обробляються замовлення, що не мають у замовника в історії таких скасованих замовлень.
ДОСТАВКА І ТЕРМІНИ:
!!! Усі замовлення обробляються та надсилаються в порядку черговості їх оплати.
Терміново за рахунок затримки інших замовлень не робимо, замовляйте та оплачуйте заздалегідь.
Можлива затримка відправки 2-4 дні після оплати в залежності від завантаженості, уточнюйте.
1. Доставка купленого товару по Україні оплачується покупцем і здійснюється тільки транспортними компаніями - Нова Пошта (кожен день), Укрпошта.
2. Київ, по Україні - Безкоштовна доставка товару, тільки для групи товарів "Миловаріння", при сумі покупки з урахуванням Вашої знижки та 100% передоплати: понад 900 грн. При цьому в цю суму не включаються оптові та акційні товари, що входять до цього замовлення, а у разі присутності в ньому мильної основи за неакційною (оптовою) ціною, її кількість не повинна перевищувати 50% від товарів для миловаріння.
Ви отримуєте товар у пункті видачі транспортної компанії у вашому місті або за бажанням замовляєте та оплачуєте окремо доставку "До дверей".
3. Чернігів - Самовивіз за будь-якої суми замовлення.
4. Безкоштовна доставка по Україні не поширюється на оптові та акційні пропозиції зі знижкою.
5. Послуги з доставки, крім безкоштовних пропозицій, оплачує Покупець при отриманні товару.
6. Інформацію щодо часу та вартості доставки, а також про місцезнаходження пунктів видачі у вашому місті ви можете переглянути на сайтах ТК, наприклад: http://novaposhta.uа
7. Умови доставки в Росію, Білорусь, Молдову за погодженням з покупцем.
ЗНИЖКИ:
У нас діє разова та накопичувальна система знижок, яка допоможе Вам не просто разово купити дешевше одиничний товар, а забезпечить гарантовану постійну знижку на весь асортимент (крім акційних та оптових пропозицій).
ПОДАРУНКИ - знижок немає - РОЗПРОДАЖ (у цій групі товарів весь товар уцінений)!!! Уточнюйте наявність.
МИЛОВАРЕННЯ - знижки тільки для зареєстрованих покупців при сумі всіх оформлених та оплачених замовлень:
від 1000 грн – 3%, від 2500 грн – 5%, від 5000 грн – 7%, від 8000 грн – 10%
Якщо покупок в магазині не здійснювалося більше 6 місяців, знижки автоматично обнуляються.
!!! Для ведення обліку поточних знижок програмою потрібна Ваша реєстрація в магазині та оформлення замовлення не по телефону, а через безпосередньо інтернет-магазин. Про вашу діючу знижку Ви можете дізнатися за контактними телефонами магазину.
!!! На оптові та акційні пропозиції, а також на товари з дисконтною ціною (перекресленим цінником із зазначенням нижчої ціни) - знижки не дійсні. Їхня сумарна вартість не включається до суми необхідної для безкоштовної доставки. Якщо обрана оптова пропозиція має більший обсяг або вагу по відношенню до основного замовлення товарів, то можливе відправлення цієї оптової пропозиції окремо від основного замовлення.
АКЦІЇ та Товари на замовлення, друк:
!!! Пластикові форми, форми Люкс, Activ та набори Zenicolor - закуповуються на склад тільки за попередніми замовленнями. Умова їх розміщення та подальшого виконання - пропорційне співвідношення товарів для миловаріння до вартості товару на замовлення.
!!! Друк на замовлення від 1 аркуша водорозчинного паперу при замовленні товарів для миловаріння від 300грн.
УМОВИ РОЗМІЩЕННЯ РОБОТ У РУБРИЦІ - "МИЛО РУЧНОЇ РОБОТИ"
Розміщення робіт у даній рубриці є безкоштовним і тільки для постійних клієнтів.
На даний момент існує дві умови:
1. Ви можете викласти лише 10 Ваших робіт.
2. Враховуючи факт взаємовигідного співробітництва між Вами та магазином, слід зазначити, що ми робимо все можливе для реклами та просування даної рубрики з Вашими роботами, саме тому розміщувати на постійній основі можуть тільки "постійні" покупці нашого магазину. У зв'язку з цим хочеться відзначити другу умову: Якщо протягом місяця у Вас не було покупок у нашому магазині, ми зупиняємо показ Ваших робіт.
!!! Для VIP постійних покупців спец умови з розміщення робіт - включаючи перші позиції в рубриці та збільшення кількості дозволених до викладання робіт.
ОТРИМАННЯ ТОВАРУ !!!
1. При отриманні товару в пункті видачі транспортної компанії не забувайте про те, що П.І.Б. кому надісланий товар повинен відповідати даним паспорта одержувача.
2. Отримуючи посил у відділенні транспортної компанії (ТК) перевіряйте цілісність упаковки та номенклатуру товару. Якщо при транспортуванні ТК вона була пошкоджена, або не відповідає заявленій у декларації вага, обсяг фактично одержуваному або присутня невідповідність за кількістю одержуваного товару, не відходячи від місця видачі, необхідно викликати відповідальну особу ТК і здійснювати відкриття або прийом посилки ТІЛЬКИ у його присутності. У разі пошкодження товару або його будь-якої невідповідності складається акт на деформацію упаковки та опис пошкоджених одиниць на підставі чого здійснюється оцінка та відшкодування збитків транспортною компанією, що виконує пересилання. Відповідно ТІЛЬКИ у відділенні ТК при отриманні перевіряється номенклатура оплаченого та одержуваного товару. Претензії щодо упаковки, відповідності ваги, кількості та номенклатури товару після виходу з приміщення ТК немає сенсу, т.к. не можуть бути зафіксовані і тому не приймаються.
ПОВЕРНЕННЯ:
1. Повернення або обмін товару провадиться на підставі та у строки, встановлені Законом України
"Про захист прав споживачів".
2. У разі повернення або обміну товару належної якості (якісного товару), придбаного в інтернет-магазині, покупець доставляє цей товар або оплачує витрати на пересилання.
ПИТАННЯ!
Якщо у вас виникли питання щодо оформлення замовлення, інформації про товар, оплату та доставку:
А. Пишіть на поштову скриньку
Б. Телефонуйте та ми з радістю Вас проконсультуємо за тел. :
(0462) 924 - 924,
Київстар - (068) 248-67-67,
МТС - (066) 808-24-24
Lifecell - (073) 090-92-92 (Viber)
Наш інтернет магазин працює для Вас та приймає замовлення цілодобово.
У телефонному режимі раді з 10-00 до 19-00.
!!! Забрати замовлені товари через інтернет магазин у м. Чернігів Ви можете у пункті видачі - "Все для миловаріння"
за погодженням у телефонному режимі з Понеділка до П'ятниці з 10-00 до 19-00, Субота, Неділя – вихідний. E-mail: ecoset@ukr.net
Всі дані та інформація на даному сайті не є публічним договором, а є ознайомлювально-довідковими. Будь-які неточності – прикра помилка. Всю інформацію про товари та можливі варіанти доставки уточнюються з менеджером.
!!! Ставлячи галочку при оформленні замовлення в кошику навпроти рядка "Угода користувача (Доставка та Оплата), Ви цим погоджуєтесь на умови співпраці зазначеними в даному розділі з даним інтернет магазином.